“Sebesar-besar kebajikan itu ialah berakhlak dengan akhlak yang baik, dan dosa itu ialah perasaan bimbang dalam jiwa dan engkau tidak suka keadaan itu diketahui oleh orang lain”.

Create your own banner at mybannermaker.com!

Saturday, June 27, 2009

Transformers..Autobots

sabtu 27th June 2009

Aku kuciwa hari ini..kuciwa sangat2 sebab kegagalan aku untuk dapatkan tiket transformer di cineleisure the curve untuk anak teruna aku (ke untuk aku sebenarnya...). Baik beli secara online atau pergi beratur panjang kat kauncer (panggilan anak aku untuk kaunter) ..amatlah menguciwakan. Pagi tadi selepas bowling tournament bowling di One Utama ( mengisi jemputan supplier MERCK)..aku cuba usha kaunter tiket wayang yg kebetulan terletak sebelahan dengan bowling..tapi sudah full house. Terlebih sudah...

Sebelum keluar dari One Utama, aku singgah jap kat KFC, having lunch dengan faris yang semestinya berjaya meraih Happy Meal yang hanya seciput nuggetnya, air milo dan jeng..jeng..jeng..mainan transformer bumblebee. Semangat Faris menyala-nyala..aku ingatkan bolehlah kow tim sekejap keinginan faris tu..bila elok je aku pandu sampai ke kota damansara dia toleh kiri kanan lagak cam orang sesat dan tanya aku..mama ni nak pegi mana ni..kata nak pergi tengok transformer...AIYAKKKK!!! Aku belum terlepas lagi rupanya...

Cam nak kena pergi cari kat black market je ni...

No comments:

Sharing Is Caring