“Sebesar-besar kebajikan itu ialah berakhlak dengan akhlak yang baik, dan dosa itu ialah perasaan bimbang dalam jiwa dan engkau tidak suka keadaan itu diketahui oleh orang lain”.

Create your own banner at mybannermaker.com!

Sunday, May 24, 2009

Pilihan di tangan kita

significance ke kalau aku nak ckp panjang lebar kat sini..
penting sangat ker kalau aku luahkan apa yang terbuku disini..
bodoh sangat ke aku nak memahami isi hati seseorang sedangkan yang ada dan lebih dekat dengan kau pun tak faham isi hati dan siapa kau sebenarnya..
jendela kau dengan jendela aku umpama timur dan barat..
tafsiran kau dengan tafsiran aku berbeza..
so...kita tamatkan apa yang kita mulakan 13 tahun yang lepas...
jangan diseru yang bukan milik kau..
jangan diikat sesuatu yang bukan milik kau..
kau lawan atau kawan..?


No comments:

Sharing Is Caring