“Sebesar-besar kebajikan itu ialah berakhlak dengan akhlak yang baik, dan dosa itu ialah perasaan bimbang dalam jiwa dan engkau tidak suka keadaan itu diketahui oleh orang lain”.

Sunday, May 1, 2011

Penat

Cuti 3 hari...blogku pun berabuk sekejap. Ke Taiping rumah makcik. Ada kenduri di Lumut, bekas suami mak saudaraku yang dah kembali ke rahmatullah hampir 6 tahun lepas kini dah bertemu jodoh dengan orang baru. Barakallah dari aku...

Pakcik yang cukup setia menemani makcik aku sampai ke akhir hayat yang meninggal dunia disebabkan kanser. Selesai kenduri, kami sempat ke Teluk Batik. Dah lain sangat rasanya..banyak perubahan. Last aku datang ke sini tahun 1996..tu pun ke pangkor menhghadiri kem bina semangat kolej dulu. Bila ntah nak jijak lagi kaki ke Pulau Pangkor...?

Penat nak menulis..panas terik kt Teluk Batik..memang menyebabkan kepala aku migrain lagi dn lagi...harus tidur awal malam ni. Harap-harap boleh, hampir semua keluarga berkumpul..deme ade agenda makan-makan seperti biasa..kul bape pulak leh tido malam ni. Rugi kalau tak berkumpul mengupdate story mory masing-masing...ape story aku nak cite pun? Takde yang menarik..

No comments:

Sharing Is Caring