“Sebesar-besar kebajikan itu ialah berakhlak dengan akhlak yang baik, dan dosa itu ialah perasaan bimbang dalam jiwa dan engkau tidak suka keadaan itu diketahui oleh orang lain”.

Create your own banner at mybannermaker.com!

Monday, April 18, 2011

Wajah baru..masih dalam prosess mengupgrade blog ni. This would be chintaqaseh the 2nd ..whatever you want to called it. Last entry aku is before i move to Ipoh..masa tu hati dan perasaan belum cukup stabil..tak pasti sama ada aku buat keputusan yang betul atau tidak. Ramai yang comment aku dah buat silap..coz aku sepatutnya pilih Sirim instead of tempat kerja sekarang. Well, after 5 months in Ipoh..i proudly inform aku selesa dengan keputusanku.

Kawan sekerja yang sempoi..boss yang cool dan cool environment. Ipoh ni kan ke banyak bukit bukau, gunung ganang...nak pi krojer jer dah nampak kabus...adus, sejuk mata memandang compare ngan hectic life aku di shah alam. At least, sejuk mata memandang. Pokok pangkalnya aku rasa aku dah boleh jadi part of ipoh.

Faris jerlah yang asyik complaint belum ada kawan lagi. Si sekolah ramai kawan-kawan, cuma di area rumah tu memang belum ada lagi. Sekarang semua member2 aku jadi member dia..semua jadi best friend dia.

Cuma satu jer yang aku masih sangsi tentang being an ipohan ni..biarlah dulu. Ada masa aku coretkan..dah janji nak bawak faris gi taman darulaman..dah pukul 6.i better rush ..




No comments:

Sharing Is Caring