“Sebesar-besar kebajikan itu ialah berakhlak dengan akhlak yang baik, dan dosa itu ialah perasaan bimbang dalam jiwa dan engkau tidak suka keadaan itu diketahui oleh orang lain”.

Create your own banner at mybannermaker.com!

Monday, April 18, 2011

myMetro | Gadis seksi untuk siswa

Baca jangan tak baca...
myMetro | Gadis seksi untuk siswa

Wah-wah teknik terbaru melariskan pusat hiburan..lepas ni dah tak payah susah2 nak cari whore kat mana-mana lorong. Boleh terus masuk mana-mana club dan dapatkan GRO cute mute ni dengan senangnya. Kalau poster gini tampal kat sekitar IPTA..bukannya student2 lelaki yang muda belia tu kerling tengok iklannya.. yang kurisau ade jugak nanti pak encik yang umo dah leh tempah batu nisan merangkak jadi student tua join the club..cemane tu?

Cuma..agak2 bilalah deme nak sedar, pusat hiburan tumbuh macam cendawan di merata-rata tempat, cuma pakai jer nama commercial. Kat ceruk pekan koboi pun leh ada pusat karaoke, refleksologi, spa...siap pakai nama kemelayuan untuk mengaburi masyarakat setempat. Yang pelik time beroperasinya hanya sebelah malam jer.. tapi bila siang kedai tutup. Kesian makcik-makcik..pakcik kita kt rumah tu mungkin terpaksa mencari alasan untuk bekerja overtime.

Tutup jerlah disko yang ntah hape ke pekdahnya tu takleh ker? Tapi kalau tak pergi diso misko ni pun leh gak hanyut lunyai tertunduk pada nafsu serakah. Enjoy sungguh dok Malaysia ni ..macam-macam adeee cik kiah. Lepas ni kita tengok statistik anak tak sah taraf kt malaysia ni..makin mencanak naik. Harus dah...

2 comments:

ayU sYaFiQa said...

bse la...teruk sgt dh malaysia ni...

Qaseh said...

nazak dah..

Sharing Is Caring