“Sebesar-besar kebajikan itu ialah berakhlak dengan akhlak yang baik, dan dosa itu ialah perasaan bimbang dalam jiwa dan engkau tidak suka keadaan itu diketahui oleh orang lain”.

Create your own banner at mybannermaker.com!

Sunday, June 7, 2009

Anakku Sayang

Class pertama aku start sabtu lepas. Dr. Nor Azmi, one of marketing lecturer in UUM mengajar class kitorang yang mostly attended by first sem students. Bunyi mcmlah kitorg ni budak2 mude..walhal semua dah di hampir2 melewati remang2 senja dah pun.
Dr.Azmi can be described someone yg so hillarious, fun and flexible. Suka mengenakan orang termasuk aku yg tak pasal2 dapat gelaran "Jitra".
Next week dah start dgn presentation..dan yang tak bestnyer group kitorg yang jadi 1st presentor. What to do..this week aku dgn group aku mmg kena pulun habis-habisan get ready dgn package kitorg.
Supposed sblh petangnya aku ada Operation Tech & Mgt class, tapi atas kesilapan teknikal, lecturernya tak datang. Sejam lebey gaklah kitorang funfair dlm kelas. Bila dah tau class cancel, semua meluru keluar.
Aku pun terus pergi kepong ambik faris. Ingat nak bawak faris tgk cinema kat the curve tapi malasla pulak.Aku risau gak lagipun, kalau2 si faris menjerit takut dalam gelap. On the way balik aku lalu kat sri damansara tu, aku cerita lah kat Faris..dulu masa mama kawin ngan abah, mama dok kat sinilah sambil aku muncungkan mulut aku ke arah kawasan perumahan berdekatan. Faris terus mengeluh.." ala..mama ni, kenapa mama tak kawin dengan abang jer"..aku tergamam jap..heheheh. Terasa nak pecah perut aku bila dia start cerita dia kahwin dengan mak long lah, buculah, neneklah....hai, ntah apelah maksudnya kahwin tu pada anak teruna aku tu.

Sharing Is Caring