“Sebesar-besar kebajikan itu ialah berakhlak dengan akhlak yang baik, dan dosa itu ialah perasaan bimbang dalam jiwa dan engkau tidak suka keadaan itu diketahui oleh orang lain”.

Create your own banner at mybannermaker.com!

Monday, September 26, 2011

New Window For Me



Surabaya Dec ini....aku mencari2 tempat untuk dilawati. Merancang ke Bandung tapi cik kapak mengajak ke Surabaya..bertiga dengan sahabatnya. Ntah ye ke cik kapak tu boleh pegi !!..awak tu dah nak jadi isteri org..nak ke cik abang awak izinkan. Pikir2 balik..pe salahnya kalo aku pi sendiri. Dah lama tak backpacking pun..karrimor aku dh berabuk. Kalo tengok2 mcm dipanggil2 jer suh jenjalan..

Faris ke kepong end year..insyaallah minggu depan ke langkawi vacation ngan tips, kak ina dan jue..so percutian ini untuk aku spend masa dgn faris jugak. He dream to ride on cable car. Last time ke langkawi is last 5 years when Faris was 11 months and tak mo jalan langsung nak berdukung 24 jam. So, this vacation is his 5th years anniversary..
End year ni pentingkan untuk aku...a mark for a new life..i just wanna see me from a new window. New perspective and dimension of life...aku nak buang semua sedih2 kt langkawi..hhehe.

Of course aku akan balik ke kedah ..especially lepas kelas habis kelak. Time to spend with family..kakak aku pun ngandung dan insyaallah a mom to be after miscarriage of wildan last year. So i will be needed there..after all sape lagi yg pantang nampak rumah bersepah. Mak pulak tentu seronok berjalan-jalan atau bekpes at tiffany hhahaaaa..biarpun di kedai roti arab di malau tu..

But before that.. time for me to blast my tired soul. So bapak2 ibu2.. Surabaya it would be. Full stop..



No comments:

Sharing Is Caring